Langelinieparken

Henvendelse til bestyrelsen

Skriftlig henvendelse til os sker på mail adressen

Kontakt administrator

I kan kontakte foreningens administrator DEAS Ejendomsadministration om forhold vedr. Ejerforeningen.

Jesper Madsen er vores kontaktperson og han kan kontaktes på direkte telefonnummer
+45 39 46 69 55 eller på mail .

Åbningstiden er mandag til fredag mellem klokken 8-16.

Vicevært

Viceværten Torben Poulsen har følgende faste opgaver i Langelinieparken:

Generelt

  • Ejendommen skal gennemgås ved fremmøde - gælder alle opgange, terræn, fortove, kælder, foyer, toiletter.
  • Affald fjernes, således at ejendommen til enhver tid fremstår i en ordentlig og funktionel stand.
Faste løbende opgaver:
  • Kontrol af og udskiftning af lyspærer ude og inde
  • Rengøring og vedligeholdelse af riste i terrænet
  • Tilsyn med tekniske installationer
  • Tilsyn med flaskerum og tilkald for afhentning
  • Styring af pap- og aviscontainere
  • Vedligeholdelse og smøring af låse
  • Generelt opsyn med bygningen, hærværk f.eks. graffiti og ødelagte fliser
  • Udskiftning af navneskilte ved ejerskifte
  • Forefalden oprydning og småreparationer ude og inde
Periodiske opgaver:
  • Ved behov: indtræde som ekstra hjælp til håndværkerarbejde (opgaver som bestyrelsen udfører i dag)
  • Ved behov : reparation og rengøring af indvendige postkasser
  • Indberetning af energiforbrug
  • Sprinklertjek  2 x pr. måned
  • Smøring af dørtelefoner med syrefri olie  1 x årligt
  • Udvendige postkasser behandles med syrefri olie  1 x årligt
  • Oprydning ved cykelstativer - ubenyttede cykler  hvert 3.-4. år
Andet og andre opgaver:
  • Opgaver, som viceværten ikke kan udbedre, skal bestyrelsen underrettes om hurtigst muligt.
  • Al kontakt til håndværker foregår efter samtykke med bestyrelsen.
  • Opgaver, der løses af andre eksterne leverandører
    • Rengøringsfirma
    • Gartner
    • Snerydning/saltning/grusning
    • Tagrensning


Ekstraordinære tilkald af vicevært skal ske gennem et medlem af bestyrelsen